26 sierpnia sieć sklepów Biedronka zacznie kolejną akcję lojalnościową, w której do zdobycia będą maskotki ze zwierzętami. W ostatnich latach realizowała takie kampanie pod nazwami “Gang Świeżaków”, “Gang Słodziaków” i “Gang Fajniaków”.
Do emisji trafił na razie 15-sekundowy spot zapowiadający nową akcję Biedronki. Jego bohaterami jest szóstka dzieci, która dzięki magicznej książce przenosi się w świat przyrody. – Do przygody się szykuje, kto przyrody zew poczuje – komentuje lektor. Ujęcia z reklamy sugerują, że w nowej promocji do zdobycia będą maskotki symbolizujące zwierzęta, m.in. żółwia, bociana i rysia. Nie ujawniono na razie szczegółowych zasad akcji.
Od kilku lat w sklepach Biedronka od września do przełomu listopada i grudnia prowadzone są promocje, w których za uzbieranie odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za jednorazowe zakupy powyżej określonej wartości można otrzymywać maskotki. W 2016 i 2017 roku zrealizowano dwie odsłony promocji “Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. 4,6 mln. W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować maskotek.
Źródło: Wirtualnemedia.pl