21 maja br. w Villi Foksal odbyła się konferencja prasowa podczas której przedstawiciele firmy Podravka zaprezentowali nową linię produktów w portfolio Vegety – kostki rosołowe. Dziennikarzom przedstawiona została także nowa ambasadorka Podravki – Kinga Paruzel. Poradnik Handlowca uczestniczył w tym wydarzeniu.
W spotkaniu z dziennikarzami uczestniczyli Hrvoje Puhalo, Dyrektor Marketingu oraz Hanna Dulczewska, Senior Group Brand Menedżer, którzy w kilku słowach opowiedzieli o sukcesie firmy Podravka.
Najważniejszym punktem programu była prezentacja nowego produktu: kostek rosołowych w trzech smakach: drobiowym, wołowym i warzywnym, dostępnych w opakowaniach po 60 i po 120 gram.
Wprowadzenie kostek jest naturalną konsekwencją ekspansji na polskim rynku marki Vegeta, lidera przypraw uniwersalnych. Kostki Vegety są gwarancją jakości. Idealnym rozwiązaniem dla podkreślenia smaku i aromatu wielu dań. Nowa linia produktowa wyróżnia się również estetycznym opakowaniem, ułatwiającym konsumentom wybór odpowiedniego smaku. Przy tej okazji Podravka zamierza przekonywać Polaków do korzystania z walorów kostek nie tylko przy gotowaniu zup, ale także sosów, mięs czy potraw wegetariańskich. W tych i wielu innych działaniach firmę wesprze od teraz – w roli ambasadorki – Kinga Paruzel. Tym bardziej, że w 2014 roku na polskim rynku pojawiły się także inne produkty Podravki – Ajvar domowy oraz marynaty w trzech smakach: pikantnym, czosnkowym i klasycznym.
Podczas pokazu kulinarnego Kinga Paruzel przygotowała zupę krem z pomidorów oraz lekkie risotto z groszkiem i serem mascarpone.