Lista+ to nowa opcja w aplikacji Rossmann. To asystent podczas zakupów, który zapamiętuje, gwarantuje rabaty i podpowiada, w której części sklepu znaleźć wybrane produkty.
Dzięki opcji Lista+, ponad 7 milionów klubowiczów już w domu zaplanuje swoją listę zakupową. Jednak najpierw nowi użytkownicy muszą pobrać najnowszą wersję apki, a dotychczasowi – zaktualizować ją na swoim telefonie.
Jak działa Lista+? Przy każdym produkcie znajduje się charakterystyczny plusik. Wybierając go, użytkownik dodaje wskazany produkt do swojej listy. Później należy przejść do opcji Lista+ i wybrać „Sprawdzam rabat”. W ten sposób zatwierdza się wykaz wybranych produktów i można skorzystać ze spersonalizowanych rabatów.
Jakie są zniżki? Każdy klient otrzymuje indywidualny rabat za zaplanowanie zakupów. To nagroda za wcześniejsze przygotowanie się do odwiedzin w Rossmannie. To jednak nie wszystko. Klient dysponuje jeszcze pulą rabatów 2+2 gratis (na różne kategorie), a także dodatkowymi promocjami za uczestnictwo w Rossnę! i Liście+. Sam wybiera artykuły do swojego zestawu z produktów objętych rabatem. Na wykorzystanie ma 14 dni od momentu aktywacji 2+2 gratis.
Jak szybko skompletować Listę+? Po zaakceptowaniu listy, na ekranie telefonu rozpoczyna się odliczanie – 15 minut. Po tym czasie klientowi zostaje wyliczony rabat. Wtedy może pójść do drogerii (którą wcześniej wskazał w aplikacji), żeby kupić wybrane produkty.
Przygotowan nową zakładkę „Jestem w drogerii”. Wyświetla się w niej informacja, gdzie można znaleźć produkty dodane wcześniej do Listy+. Co ważne, informacja ta odwzorowuje układ wskazanego wcześniej sklepu. Nie trzeba szukać wybranych artykułów. Ich lista układa się wg rozmieszczenia półek i są na niej podane: nr regału, nr półki i nr pozycji.
Jakie są dodatkowe wygodne opcje?
- Wybierając ikonkę mikrofonu (w pasku dolnego menu) można wypowiedzieć na głos nazwę produktu, a zostanie on dodany do Listy+;
- Ikonka „Skanuj” uruchamia w aplikacji skaner. Po zeskanowaniu kodu kreskowego (EAN) dowolnego produktu (np. kremu czy pasty do zębów, które mamy w domu), zobaczymy ten produkt w aplikacji – po wybraniu plusika zostanie on automatycznie dodany do Listy+.
- Opcja „Może i Tobie się przydadzą?” – podpowie, jakie jeszcze produkty można dodać do Listy+. Są to artykuły, po które sięgali inni użytkownicy, kupując wybrany przez daną osobę produkt;
- W karcie „Sprawdź czy Ci się nie kończy” prezentowane są produkty, które niebawem klient powinien dokupić. W ten sposób aplikacja przypomina, że warto dorzucić je do swojej Listy+ i nabyć przy kolejnej wizycie w sklepie.