Najpopularniejsza grupa influencerów w Polsce po raz kolejny łączy siły z marką Dooti Donuts i wprowadza na rynek zupełnie nowego Donuta Ekipy.
Z okazji rozpoczynającego się roku szkolnego, członkowie Ekipy wspólnie z marką Dooti Donuts przygotowali dla wszystkich fanów słodką niespodziankę – nowego Donuta Ekipy, który od 5 września będzie dostępny w sklepach Biedronka.
Nowy donut to niepowtarzalna kompozycja dwóch różnych owocowych nadzień – truskawkowego i cytrusowego, w jednym pysznym donucie. Unikalny charakter nowego produktu podkreśla wyjątkowa dekoracja w postaci czarnej polewy z różowym wzorem oraz kolorową, strzelającą posypką, która jest jednym z ulubionych dodatków Ekipy. W składzie nowego donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy produkt to efekt bliskiej współpracy grupy YouTuberów z marką Dooti Donuts, należącej do firmy Stokson.
– Pierwsza odsłona Donutów Ekipy była naszą najlepszą nowością produktową w ostatnich latach i dużym sukcesem sprzedażowym. Zachęceni, postanowiliśmy zrobić kolejny krok i stworzyć donuta w zupełnie nowej wersji. Zarówno dla Dooti Donuts, jak i dla członków Ekipy to była kapitalna przygoda, bo przełamywanie schematów i kreatywność w tworzeniu to coś, co wszyscy mamy w swoim DNA. Jestem pewien, że efekt tej współpracy spodoba się również fanom – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.
Członkowie Ekipy po raz kolejny otrzymali od marki Dooti Donuts pełną dowolność przy tworzeniu produktu. Dzięki współpracy z Dooti Donuts wykorzystali możliwość nadziewania donuta dwoma różnymi nadzieniami. Sami wybrali też wygląd i rodzaj dekoracji oraz kolorystykę kartonów i papilotek – nowy donut w 100% jest więc ich autorskim produktem.
– Z ogromną satysfakcją wprowadzamy na rynek kolejny donut sygnowany logotypem Ekipy. Rozbudowane portfolio produktów oraz rozmach kampanii promocyjnych pokazują, że Ekipa stale umacnia swoją pozycję w segmencie FMCG i umiejętnie przekłada internetowy sukces także na inne obszary działalności – dodaje Mikołaj Białek, koordynujący launch nowego produktu z ramienia wrocławskiej agencji GetHero.
Współpraca Dooti Donuts i grupy najpopularniejszych polskich influencerów trwa nieprzerwanie od kilkunastu miesięcy. Dotychczas marka wielokrotnie pojawiała się w filmach i czołowych projektach YouTuberów – m.in. jako sponsor zeszłorocznego koncertu Ekipy w Krakowie oraz utworu „Napad na bank”, który Ekipa nagrała wspólnie z Roksaną Węgiel.
Marka Dooti Donuts jest również partnerem autorskiego projektu Friza – Genzie, dlatego tym razem również ich autografy znalazły się na opakowaniach nowych produktów.