Do portfolio marki Bakal dołączyła nowa linia produktów Crunch. Produkty powstały z myślą o konsumentach poszukujących niestandardowych smaków i alternatywy dla słonych przekąsek.
Zgodnie z badaniami firmy Mintel, aż 53% polskich konsumentów spożywa przekąski przynajmniej raz dziennie i więcej*. Sytuacja związana z pandemią Covid 19 dodatkowo, wpłynęła na sposób spożywania przekąsek. Częściej delektujemy się nimi w domu podczas np. oglądania filmów czy seriali.
Podążając za trendami rynkowymi, marka Bakal przygotowała dla swoich klientów nowość w postaci Mixów Orzechów (orzechy nerkowca, orzeszki ziemne i migdały) w gramaturze 150 g o oryginalnych i wyróżniających się smakach:
– Mix o smaku śmietanki i cebulki,
– Mix z rozmarynem
– Mix słodko-słony (solony z miodem).
Bakal Crunch wyróżnia skład, który jest: bez konserwantów, bez glutaminianu sodu, bez sztucznych barwników, bez oleju palmowego, opracowany zgodnie z preferencjami konsumentów.
Wybór orzechów nie był przypadkowy. Jak pokazuje raport firmy Mintel w Europie najpopularniejszymi orzechami dodawanymi do mieszanek są właśnie migdały, orzechy nerkowca i orzeszki ziemne*.
Orzechy te są bogate w wiele cennych wartości odżywczych:
- Orzechy nerkowca – to naturalne źródło żelaza, magnezu, witaminy K oraz cynku
- Migdały – obfitują w wapń, magnez, witaminę E i żelazo
- Orzeszki ziemne – zawierają najwięcej białka ze wszystkich orzechów oraz witaminę E, cynk, magnez
Produkty otrzymają silne wsparcie marketingowe. Już 9 lutego 2021 rozpoczyna się ogólnopolska kampania Cash Back. Konsumenci, będą mieli okazję spróbować nowości od marki Bakal z możliwością uzyskania zwrotu pieniędzy za dokonany zakup. Dodatkowo produkty będą mocno reklamowane w Internecie oraz przez influencerów.
W celu odpowiedniej ekspozycji produktów w sklepach zostaną ustawione dedykowane materiały promocyjne, informujące o akcji.
*Źródło: Raport Mintel GNPD (Raport dla Atlanta Poland S.A.)
oprac. P.Ł.