Po niemal 20 latach obecności na rynku doskonale znanego brandu Zbyszko 3 Cytryny producent zdecydował się na wprowadzenie kilku istotnych i pozytywnych zmian.
Mimo tego, iż produkt jest chętnie kupowany przez konsumentów i posiada już ugruntowaną pozycje rynkową, zgodnie z filozofią firmy Zbyszko produkt musi ewaluować zarówno pod względem wizualnym jak i jakościowym, tak by oba parametry były zawsze na możliwie najwyższym poziomie.
W myśl tej dewizy zmiany w nowych „trójkach” dotyczą zarówno aspektów wizualnych takich jak refreshing logo produktu, nowa atrakcyjna forma opakowania i ergonomiczny kształt butelki zapewniający lepszy chwyt, ale również aspektów jakościowych czyli składu w którym to nie znajdziemy sztucznych słodzików, sztucznych konserwantów, ani też sztucznych barwników, co bezpośrednio wpłynie na lepszy smak oferowanych produktów, oraz sprawi produkty jeszcze bardziej zdrowszymi.
Kolejnym ważnym faktem dla handlu jest włączenie do brandu „3 owoce” produktów POLO Cola, Oranżady i Tonik, które to stanowić będą jedna grupę asortymentową, przy zachowaniu ujednoliconego poziomu cenowego.
Działania te usprawnią zarzadzanie marketingowe portfolio produktów, oraz pozwolą skutecznie poszerzyć aktualna grupę docelową konsumentów.
Produkty na rynku pojawią się już w marcu.