Nowa szata graficzna opakowań marki Dobrowolscy

Nowości

Nowa szata graficzna opakowań marki Dobrowolscy

22 sierpnia 2022

Marka Dobrowolscy, która swoim smakiem już ponad 30 lat łączy przy stołach pokolenia na co dzień i od święta, zyskała nowy, wyrazisty i zrozumiały wizerunek. Zmianie uległo logo, które w nowym wydaniu podkreśla kompetencje i jakość marki, potwierdzonej nazwiskiem rodowym właścicieli. Nowa szata graficzna opakowań wzmacnia wizerunek brandu jakościowego, przyjaznego, który stawia na smak i wysoką jakość.

Współczesny i czytelny znak bazuje na ujednoliconej kolorystyce oraz charakterystycznej ikonie w kształcie litery D, które nadają marce: siłę, zdecydowanie i bliskość, a kolor miodowy zapewnia jej wyrazistość. Przezroczystość i prostota znaku podkreśla równocześnie otwartość i przyjazne cechy rodziny Dobrowolskich,  jednocześnie wzmacnia wizerunek brandu działającego w sposób transparentny – niemającego nic do ukrycia, a nawet zachęcającego konsumentów do wchodzenia w dialog.