Marka Dobrowolscy, która swoim smakiem już ponad 30 lat łączy przy stołach pokolenia na co dzień i od święta, zyskała nowy, wyrazisty i zrozumiały wizerunek. Zmianie uległo logo, które w nowym wydaniu podkreśla kompetencje i jakość marki, potwierdzonej nazwiskiem rodowym właścicieli. Nowa szata graficzna opakowań wzmacnia wizerunek brandu jakościowego, przyjaznego, który stawia na smak i wysoką jakość.
Współczesny i czytelny znak bazuje na ujednoliconej kolorystyce oraz charakterystycznej ikonie w kształcie litery D, które nadają marce: siłę, zdecydowanie i bliskość, a kolor miodowy zapewnia jej wyrazistość. Przezroczystość i prostota znaku podkreśla równocześnie otwartość i przyjazne cechy rodziny Dobrowolskich, jednocześnie wzmacnia wizerunek brandu działającego w sposób transparentny – niemającego nic do ukrycia, a nawet zachęcającego konsumentów do wchodzenia w dialog.