Po ubiegłym roku marka Soplica wyszła na pozycję lidera rynku wódek smakowych. Kolejnym krokiem na przód jest zmiana szaty graficznej całej linii wyrobów Soplicy. Wyroby marki w nowym wydaniu pojawią się w na początku marca. W okresie ostatnich trzech lat marka urosła prawie dwukrotnie. – Stało się tak dzięki ciągłemu poszerzaniu dostępności na rynku, licznym akcjom promocyjnym w całym kraju i wprowadzaniu na rynek nowych wariantów. Tylko w samym 2016 roku portfolio nalewek Soplicy wzbogaciło się o trzy nowe smaki, Jagodę, Cytrynę i Mirabelkę. Soplica Cytrynowa z nutą miodu, wprowadzona w ostatnim kwartale ubiegłego roku, jako zupełnie nowatorski smak, inspirowana XIX-wiecznymi recepturami cytrynówek produkowanych przez Bolesława Kasprowicza, już zdążyła stać się rynkowym hitem – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Soplica. Nowe opakowania są wzmocnieniem działań firmy mających podkreślić tradycyjność produktów, bazowanie na sprawdzonych i pielęgnowanych przez pokolenie recepturach oraz naturalność. Bardziej czytelne staną się etykiety marki, łatwiejsza też będzie identyfikacja ulubionego wariantu Soplicy dzięki grafikom przedstawiającym owoce. Na opakowaniach znajdzie się też nowe hasło komunikacyjne marki – „Kunszt tradycji od pokoleń” podkreślające tradycyjność wyrobów marki. Nowością w linii jest Soplica Mirabelkowa, która od ubiegłego roku dostępna była jako edycja limitowana. Od początku lutego wariant ten pojawi się w regularnej ofercie.