Nowa strona internetowa SPAR Polska

Aktualności

Nowa strona internetowa SPAR Polska

Od stycznia br. wystartowała nowa strona internetowa www.spar.pl. Nowoczesny design oraz nowa sekcja z przepisami to główne wyróżniki odświeżonej witryny. Nowy layout strony wskazuje na przygotowania sieci do uruchomienia w przyszłości e-commerce.

Strona sieci franczyzowej SPAR w Polsce zyskała nowoczesny charakter, jest przejrzysta i przyjazna w obsłudze dzięki prostej, intuicyjnej nawigacji oraz szybkiemu wczytywaniu stron. Wdrożona została synchronizacja z wewnętrznymi systemami IT w organizacji, dzięki czemu informacje wyświetlane w wybranych sekcjach strony są obecnie wprowadzane w jednym miejscu, optymalizując pracę z danymi. Odświeżona została również szata graficzna, która jest zgodna z najnowszymi trendami światowego web designu. Strona została zoptymalizowana pod kątem użyteczności (ulepszono m.in. strukturę strony, dzięki czemu dostęp do informacji jest szybszy i łatwiejszy) oraz intuicyjności nawigacji.

Z nowości na stronie warto wspomnieć o blogu kulinarnym, który ma zapewnić wybór przepisów podpowiadając sposoby na wykorzystanie produktów dostępnych w sklepach sieci SPAR.  Blog na stronie www jest rozszerzeniem realizowanych już przez SPAR działań w obszarze kulinariów w gazetce promocyjnej i na profilu sieci na Facebooku.

Baczny obserwator zauważy także widoczną, wzmocnioną ekspozycję ofert promocyjnych produktów w layoucie głównej strony. To częsty zabieg realizowany jako krok na drodze do uruchomienia e-commerce. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, iż SPAR analizuje dostępne na rynku rozwiązania pod kątem uruchomienia takiej usługi dla konsumentów.

Strona, podobnie jak jej poprzednia wersja, korzysta z technologii „Responsive Web Design (RWD), dzięki czemu wyświetla się w odpowiednim formacie na dowolnym urządzeniu, niezależnie od jego wielkości i rozdzielczości ekranu.