Nowa sesja ‘Retail Online’ podczas X Poland & CEE Retail Summit

Aktualności

Nowa sesja ‘Retail Online’ podczas X Poland & CEE Retail Summit

Już po raz dziesiąty odbędzie się wspólne spotkanie przedstawicieli szeroko rozumianej branży Retail i FMCG w Polsce. Kongres Poland & CEE Retail Summit to dwa dni strategicznych informacji bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku oraz cenne kontakty biznesowe.

Dzięki dokładnej analizie ankiet ewaluacyjnych i wnioskom po kilkudziesięciu przeprowadzonych rozmowach i wywiadach, tematyka spotkania oraz jego formuła z każdą edycją ewoluują. Tegoroczna agenda oprócz dotychczasowych standardowych 5 sesji równoległych poświęconych trendom i strategiom rozwoju, łańcuchowi dostaw, innowacjom, współpracy pomiędzy siecią handlową, a producentem, czy komunikacji ze współczesnym shopperem powiększyła się o nową, 6. sesję poświęconą retailowi online.

Sesja ta skupi się m.in.: na największych wyzwania e-commerce dla handlu tradycyjnego, wykorzystaniu nowoczesnych technologii do zwiększania konwersji i wartości koszyka, synergii promocji i planów sprzedaży pomiędzy kanałami online i offline, a także na integracji, analizie i wykorzystaniu danych do modelowania biznesu, oferty i indywidualnej komunikacji z konsumentem. Do udziału w dyskusji zaproszeni zostali: dyrektorzy i managerowie e-commerce, sprzedaży digital, oraz omnichannel.

Cel Kongresu Retail Summit od lat pozostaje niezmienny – stworzenie przestrzeni dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, służącej budowaniu trwałych relacji, nawiązywaniu współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

X jubileuszowa edycja Kongresu odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre.

Patronem medialnym wydarzenia jest „Poradnik Handlowca”.