„Odmień swoje życie” to hasło przewodnie nowej platformy komunikacji modelu franczyzowego Grupy Muszkieterów. Rozwiązanie ma zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do rozpoczęcia własnego biznesu w ramach marki Intermarché lub Bricomarché. Koncepcja uwzględnia digitalizację procesu rekrutacji dzięki uruchomieniu Portalu Kandydata oraz proponuje całkowicie odmieniony sposób wymiany informacji z przyszłymi przedsiębiorcami.
15 września przedstawiciele Grupy zaprezentowali szczegóły dotyczące nowej platformy oraz wskazali, jakie zmiany wprowadzili w procesie rekrutacji, aby stał się on bardziej transparentny i dostosowany do oczekiwań kandydatów. Wprowadzone modyfikacje to odpowiedź Grupy na poszczególne wątki debaty na temat franczyzy w Polsce. Wśród prelegentów obecny był m.in. Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce, który opowiadał o planach rozwojowych Grupy Muszkieterów w Polsce.
Od 23 września zainteresowani będą mieli do dyspozycji dwie strony internetowe, osobną dla modelu Intermarché (www.franczyza.intermarche.pl) i dedykowaną dla systemu Bricomarché (www.franczyza.bricomarche.pl). Z każdej z nich będą mogli pozyskać niezbędne informacje na temat procesu rekrutacji, szkoleń, ale też założeń biznesowych, zakresu wsparcia czy wartości, jakimi kieruje się Grupa.
Poradnik Handlowca uczestniczył w tym wydarzeniu.