Oranżada Hellena wraca z letnią kampanią, która w naturalny sposób łączy świat muzyki, szczerość przekazu i siłę pozytywnych emocji. Najnowszy etap #Hellendżu zachęca młodych do… chwalenia samych siebie – ale w wyjątkowy sposób!
W te wakacje wystartowała kolejna edycja działań, w których marka Oranżada Hellena ponownie przeplata energię młodego pokolenia z ważnym przesłaniem. Towarzyszące inicjatywie hasło „Cudze chwalicie, a siebie?” – obecne w komunikacji od samego początku – tym razem nabiera rytmu i brzmienia. Do współpracy zaproszono znanych twórców z TikToka i Instagrama, m.in. Julię Żugaj, Magdę Beredę, Mr. Polskę, Dominika Dudka, Maję Krzyżewską oraz Kubę Szmajkowskiego, którzy łącznie docierają do ponad 7 milionów obserwatorów. W kampanii artyści dzielą się w swoich mediach społecznościowych osiągnięciami, z których są naprawdę dumni – inspirując fanów do publikowania własnych sukcesów w ramach #hellendż.
– Muzyka to dla współczesnych odbiorców jeden z najważniejszych sposobów wyrażania emocji i budowania tożsamości. Właśnie dlatego postawiliśmy na osoby, które potrafią mówić ich językiem oraz zachęcać do odkrywania własnej wartości, a także doceniania i celebrowania osiągnięć – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Akcję dodatkowo wspierają konkursy z nagrodami, w których do wygrania są bluzy #Hellendż oraz zestawy kultowej Oranżady Hellena.
Głosu pokolenia
Nowa odsłona kampanii wzmacnia wizerunek marki jako bliskiej młodym i wrażliwej na ważne tematy społeczne. Dzięki mocnemu przekazowi i współpracy z rozpoznawalnymi twórcami działania przyciągają uwagę, inspirują do kreatywności i budują silne relacje z odbiorcami.
Za realizację projektu odpowiadają: Magdalena Koszela – Marketing Manager i Aleksandra Prusiewicz – Junior Brand Manager w firmie Colian oraz agencja LoveBrands Group. Obsługę public relations zapewnia Kolterman Media Communications.