Mondelez Polska kontynuuje dywersyfikację swojego portfolio wprowadzając na rynek gumy pod znaną konsumentom marką Halls. Nowe gumy Halls są dostępne w czterech wariantach smakowych, a każdy z nich jest niezwykle orzeźwiający. Innowacyjny produkt od 2 stycznia br. jest już dostępny w sprzedaży. W związku z wprowadzeniem nowości, marka planuje działania promocyjne – kampanię reklamową w telewizji i internecie, aktywności PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Mondelēz International jest jednym z liderów gum na świecie.
Do portfolio firmy w tej kategorii należą marki takie jak Hollywood, Trident, Stimorol czy V6. Produkty tych marek, choć dostępne wyłącznie zagranicą, produkowane są w Polsce, w jednej z fabryk Mondelez w Skarbmierzu. Naturalnym krokiem było więc wejście koncernu w kategorię gum także w Polsce.
– Czym Mondelez może uzasadnić podjęcie decyzji o wejściu na rynek gum w Polsce? Po pierwsze, firma posiada wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie, zdobywane na całym świecie, a wykorzystanie tej cennej wiedzy na lokalnym rynku wpłynie na ożywienie i rozwinięcie notującej w ostatnich dwóch latach spadki kategorii gum w Polsce. Kolejnym powodem jest stale rosnąca kategoria produktów impulsowych, do której należą gumy. Mondelez jest w niej jednym z liderów, więc naturalnym krokiem było poszerzenie naszego portfolio o segment, w którym firma była jeszcze nieobecna na naszym rynku. Po trzecie, Mondelez śledzi trendy i oczekiwania konsumentów, na które na bieżąco odpowiada. Dogłębne analizy kategorii produktów odświeżających pokazały, że Polacy potrzebują powiewu świeżości, innowacyjnego produktu, który zaoferuje im maksymalne orzeźwienie. Naszą odpowiedzią na te oczekiwania są 4 wyjątkowe smaki gum Halls. Przy podjęciu decyzji o poszerzeniu portfolio, nie bez znaczenia był także fakt, że gumy i cukierki Halls są produkowane w Polsce, w jednym z naszych nowoczesnych zakładów produkcyjnych w Skarbimierzu. – komentuje Janusz Idczak, Dyrektor Zarządzający, Polska i kraje bałtyckie, Mondelez Polska.
Gumy Halls są produktem oferującym maksymalne orzeźwienie – 1 drażetka o smaku miętowym zapewnia poczucie świeżości aż do 60 minut, co jest niewątpliwie nowością na rynku. Umożliwiają to innowacyjne rozwiązania pozostawiające długotrwałe poczucie świeżości i smaku, takie jak mentolowa otoczka czy zamknięte w środku drażetek granulki wydłużające uczucie świeżości. Gumy Halls dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Spearmint (Łagodna Mięta) i Peppermint (Mięta Pieprzowa) oraz dwóch owocowych i równie odświeżających – Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy). Wprowadzeniu nowej kategorii produktowej towarzyszyć będą silne działania promocyjne – dedykowana kampania reklamowa w telewizji i internecie, aktywności PR oraz wsparcie dla sprzedawców.