Trwa kampania nowych produktów z portfolio marki Vifon. W pierwszej części kampanii telewizyjnej i internetowej promowane są zupy błyskawiczne w saszetkach „Kubek Vifona”, w kolejnej części dania błyskawiczne Vifon Lunch Box, które można zjeść prosto z pudełka. Na potrzeby kampanii zrealizowano dwa spoty reklamowe z Neandertalczykami zmagającymi się z naturą i przeciwnościami losu, dla których najlepszym rozwiązaniem oraz łatwym posiłkiem okazują się produkty Vifon. Kampania w telewizji potrwa 15 lutego, równolegle spoty będą wyświetlane w internecie. Dodatkowym wsparciem będą plakaty reklamowe na nośnikach typu citylight w całej Polsce oraz kampania w radiu Eska.
Drugi z serii spot „Neandertalczycy walka o ogień”, pokazuje, że zamiast krzesać iskry do rozpalenia ogniska i przygotowania posiłku, lepiej zjeść Vifon Lunch Box prosto z pudełka. Jego emisja rozpoczęła się pod koniec stycznia.
Wyłącznym dystrybutorem produktów marki Vifon w Polsce jest Tan-Viet International S.A.