Nowa kampania sieci Freshmarket

Aktualności

Nowa kampania sieci Freshmarket

4 września Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska, na zwołanej konferencji prasowej przedstawił ideę i atuty sieci Freshmarket (świeżość, bliskość, lokalność) oraz zaprezentował nową kampanię marketingową, która ruszyła 3 września. Elementem tej kampanii jest m.in. nowy spot reklamowy z piosenką Arethy Franklin „I say a little prayer” w wykonaniu Kayah i Andrzeja Piasecznego. Artyści uczestniczyli w spotkaniu, które było prowadzone przez Filipa Chajzera. Odpowiadając na pytania dziennikarzy, prezes Jacek Roszyk powiedział, że obecna kampania potrwa do połowy listopada, a złożą się na nią spot reklamowy, płyta z piosenką, nowa strona internetowa, kampania w mediach społecznościowych oraz w radio. Prezes Jacek Roszyk zapowiedział, że Freshmarket do 2016 r. ma mieć 1000 sklepów. Około 1,4 mld zł netto obrotów ze sprzedaży zostanie wygenerowanych właśnie przez sieć Freshmarket. – Zgodnie z naszą strategią rozwoju osiągnęliśmy zakładaną liczbę ponad pół tysiąca placówek, dzięki której tworzymy jedną z największych sieci proximity supermarket w Polsce. Projekt jest bardzo perspektywiczny i zamierzamy przyspieszyć jego rozwój. Jesteśmy gotowi, aby walczyć o „fotel lidera” w segmencie supermarketów, a dzięki silnemu wsparciu naszego inwestora Mid Europa Partners jesteśmy w stanie to osiągnąć. Rozwijamy się organicznie, ale przygotowujemy się także do kolejnych akwizycji – powiedział Jacek Roszyk. Tylko w ostatnich 18 miesiącach spółka Żabka Polska przejęła takie lokalne sieci, jak: Torg, Agap, Społem Zabrze, Kefirek, PS Food, Dobry Wybór, generujące roczny obrót bliski 500 mln zł.