Nowa kampania reklamowa marki KIT KAT

Kampanie

Nowa kampania reklamowa marki KIT KAT

15 kwietnia 2015

W kwietniu rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KIT KAT. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na KIT KAT”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem KIT KAT Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona KIT KAT Chunky w ulepszonej recepturze. – W nowej kampanii marka KIT KAT celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i tych, którzy na przerwę zawsze znajdują czas, tych którzy w przerwie grają zespołowo i tych, którzy wolą spędzać je samotnie. Ile osób, tyle sposobów na spędzenie przerwy i tyle okazji, by delektować się wspaniałą, mleczną czekoladą batona KIT KAT Chunky – mówi Malwina Wolf, Kierownik marki KIT KAT. W ramach kampanii pojawi się nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w Internecie na największych portalach video, m.in. YouTube.pl, tvnplayer.pl czy onet.pl. Wsparcie obejmie też portale społecznościowe, konkurs we współpracy ze znanymi blogerami oraz działania w punktach sprzedaży.