Nowa kampania Hochland – TO JEST PYSZNE #WDOMU

Producenci

Nowa kampania Hochland – TO JEST PYSZNE #WDOMU

Hochland rozpoczął kampanię reklamową TO JEST PYSZNE #WDOMU. Na jej potrzeby przygotowano emocjonalny spot, prezentujący sceny z domów wielu Polaków. Film w optymistyczny sposób opowiada, że mimo trudnej sytuacji „razem możemy sprawić, że każdy dzień będzie piękny”.

– Naszymi działaniami w kwietniu i maju, w kampanii #zostań w domu z Hochland pokazujemy, jak marka może umilić wspólne spędzanie czasu mimo trudnej sytuacji związanej z pandemią. W jej ramach inspirujemy kulinarnie, edukujemy w tematach zero waste, zachęcamy do kreatywnego spędzania czasu z rodziną. Teraz, mimo stopniowego znoszenia restrykcji w zakresie swobody przemieszczania się w przestrzeni publicznej, wciąż więcej czasu przebywamy w domach. Dlatego kontynuujemy nasze działania poprzez kampanię, której główną myślą jest, że „Hochland sprawia, że rodzinny czas spędzony w domu jest pełen pyszności”. Nowa kampania właśnie się rozpoczęła i docelowo ma dotrzeć do ponad 13 mln osób – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Spot Hochland – To jest pyszne w domu! – można zobaczyć tutaj