Kaufland rozpoczął kampanię employerbrandingową, w której przedstawia firmę widzianą oczami osób w niej zatrudnionych. W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy. Ambasadorami akcji są sami pracownicy, a na podstawie odpowiedzi, których udzielili w ankiecie, określono główne kierunki komunikacyjne kampanii.
Kampania „Kaufland. Dobre miejsce” obejmie głównie działania w social mediach – na Facebooku, LinkedIn i Instagramie w formie InstaStories. Zaplanowane posty pozwolą pogłębić wiedzę na temat pracy w sieci oraz poznać opinie i realne doświadczenia pracowników.
Branża handlowa jest niezwykle interesującym miejscem, aby rozwijać karierę zawodową na różnych poziomach. Właśnie to, a także różnorodność i złożoność organizacji handlowej będziemy pokazywać w kampanii „Kaufland. Dobre miejsce”. Takie kampanie są potrzebne, bo praca w sprzedaży ciągle dla wielu osób jest zagadką, panuje wokół niej wiele stereotypów. Wraz z Kaufland będziemy to zmieniać – mówi Adrian Juchimiuk, Employer Branding Director z agencji MJCC, odpowiedzialnej za działania employerbrandingowe Kaufland i realizację najnowszej kampanii sieci.
W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 osób.