Właśnie startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii.
Do udziału w reklamie zaproszona została ponownie Ania Guzik, która w ostatniej kampanii sprawdzała z czego są zrobione sery Hochland, podkreślała ich wyjątkową jakość i smak. W nowej odsłonie reklamy Ania Guzik odkrywa, że sery kremowe Hochland doskonale sprawdzają się do przygotowania wyjątkowych dań. Hasło tej kampanii, które łączy w sobie te dwie komunikacje to „ten smak i jakość sprawdzają się zawsze”. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań do których można użyć serów kremowych Hochland.
W ramach nowej kampanii spoty reklamowe w telewizji zostaną wyświetlone 16 tys., a około 30 mln Polaków zobaczy je 145 mln razy. Zaplanowano również kampanię video online – 9,9 mln wyświetleń i 2,2 mln unikalnych użytkowników, a także kampanię w social mediach (Facebook i Instagram) z dedykowanymi formatami, przepisami, współpracę z Influencerami – w sumie 23 mln wyświetleń. Dopełnieniem planu są banery, przenoszące do inspiracji kulinarnych na stronie www.hochland.pl – 15,8 mln wyświetleń, 3,9 mln użytkowników.
– Poza kampanią z Anią Guzik, mamy swojego ambasadora Damiana Kordasa, który jako autorytet kulinarny promuje kulinarne zastosowanie serów kremowych, przepisy na stronie, na opakowaniach, współpracujemy z influencefami i blogerami. Tym razem będziemy o serach kremowych Hochland mówić jeszcze więcej i jeszcze szerzej, a to za sprawą nowych dedykowanych spotów do telewizji i silnej kampanii digital – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.