Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce – produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpraca z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami. Wszystkie one składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland, które cieszą się szerokim uznaniem polskich konsumentów.
Firma Hochland działa na polskim rynku już od ponad 25 lat i zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w kategorii serów. Produkcja dostępnego w sklepach asortymentu Hochland odbywa się w dwóch nowoczesnych, krajowych zakładach – w Kaźmierzu w Wielkopolsce oraz w Węgrowie na Mazowszu. Cały proces produkcyjny podlega stałej, pełnej kontroli i przebiega z zachowaniem najwyższych standardów higieny i jakości. Hochland od lat stawia na współpracę z polskimi, rodzinnymi gospodarstwami, budując z nimi długotrwałe, partnerskie relacje. Dostarczane przez nich polskie mleko jest wysokiej jakości surowcem, na bazie którego powstają sery Hochland.
Na potrzeby rozpoczynającej się właśnie kampanii digitalowej, został stworzony materiał filmowy, który w skompilowanej formie przedstawia obecność Hochland w Polsce i najważniejsze fakty z nią związane. – Przez ponad 25 lat funkcjonowania na polskim rynku udało nam się zbudować pozycję lidera i zdobyć zaufanie konsumentów – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – W naszej nowej kampanii podkreślamy, jak mocno firma jest tu zakorzeniona. Pokazujemy standardy, według których działamy i wartości, które są dla nas ważne. To one składają się na nasz sukces. Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000 kanapek z naszymi serami ! Jesteśmy dumni, że nasze sery goszczą codziennie w tak wielu polskich domach.