North Coast informuje, że zwyciężczynią konkursu na „Twarz Social Media” została Marta Mikołajczyk; pasjonatka kuchni włoskiej, początkująca influencerka i autorka kulinarnego vloga.
„W ramach konkursu otrzymaliśmy ponad 40 zgłoszeń, z których do drugiego etapu wybraliśmy 22 niesamowite osoby. Drugi etap polegał na przygotowaniu potraw z wykorzystaniem produktów z naszej oferty. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 7 wybitnych uczestników, wspaniałych początkujących influencerów, miłośników kuchni włoskiej i dobrego smaku. Wybór był niezwykle trudny, ale zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z Martą Mikołajczyk, osobą o niesamowitej energii i charyzmie, która idealnie wpisuje się w wartości kluczowych marek, które dystrybuujemy.” — mówi Maciej Stróżyk, Prezes Zarządu North Coast S.A.
Marta Mikołajczyk to osoba, która swoją pasję do gotowania przekuwa w inspirujące treści kulinarne.
„Wygrana w konkursie na „Twarz Social Media marki North Coast S.A.” to dla mnie ogromne wyróżnienie i spełnienie marzeń. Gotowanie towarzyszy mi od dzieciństwa. To pasja, którą zaszczepiły we mnie mama i babcia. Dziś kontynuuję tę tradycję w moim domu, dzieląc się nią z innymi poprzez kulinarnego vloga. Jestem pełną energii mamą, która dzięki namowie męża odważyła się szukać swojej drogi i wierzę, że właśnie ją znalazłam. Nie mogę się doczekać, co przyniesie ten rok współpracy z North Coast – to dla mnie początek nowego, ekscytującego rozdziału.” – podkreśla Marta Mikołajczyk. North Coast S.A. z dumą rozpoczyna współpracę z Martą, wierząc, że jej pasja, autentyczność i miłość do kuchni włoskiej będą inspirować społeczność online i promować wartości, które są bliskie naszej marce.
oprac.: K. Walkowiak