Coraz więcej Polaków sięga po kawę „na mieście”. Wiele osób nie wyobraża sobie bez niej nie tylko pracy, ale też realizacji innych obowiązków – na przykład zakupów. To dobra wiadomość dla wszystkich właścicieli sklepów spożywczych, którzy chcą sprostać potrzebom współczesnych konsumentów i jednocześnie zwiększyć przychody firmy.
Podsumowanie:
- Kawa towarzyszy coraz większej liczbie konsumentów. Nie tylko w domu i biurze, ale też w sklepie – w trakcie robienia zakupów. To stwarza niemałą szansę dla przedsiębiorców.
- Chcąc serwować gotowy napój na wynos, nie trzeba decydować się na samodzielne aranżowanie przestrzeni. Firmy takie jak Tchibo Coffee Service oferują bowiem wynajem gotowego kącika kawowego – z wygodnym systemem rozliczania czynszowego.
- „Coffee to go” to rozwiązanie przynoszące wiele korzyści dla małych, średnich i dużych sklepów. Mowa między innymi o zwiększeniu wartości przeciętnego koszyka zakupowego czy umocnieniu pozycji lokalu na miejscowym rynku.
Kącik „coffee to go” – co to takiego?
To nic innego jak stoisko z kawą. Składa się z nowoczesnego ekspresu oraz dodatków (kubków jednorazowych z podajnikiem i wieczkami, syropów smakowych ze stojakiem, mieszadełek, cukru w saszetkach) niezbędnych do samodzielnego przygotowania kawy na wynos. Przyjmuje postać kompaktowego, eleganckiego mebla, który z łatwością można umieścić w ciągu ekspozycyjnym lub ekspozycyjno-sprzedażowym.
Jako przedsiębiorcę zainteresuje Cię z pewnością to, że taki kącik możesz wynająć w gotowej formie – bez konieczności samodzielnej aranżacji i kupowania każdego z elementów. To koncept pozwalający na maksymalizację korzyści płynących ze sprzedaży kawy przy minimalnym wkładzie finansowym i czasowym. Kącik „coffee to go” (www.tchibo-coffeeservice.pl) zyskasz bowiem w ramach wynajmu, przeznaczając na to zaledwie 1m2 przestrzeni z dostępem do prądu i stosunkowo niewielką, miesięczną kwotę.
Co zyskasz dzięki stoisku „coffee to go”?
Przede wszystkim sprzedaż kawy jako gotowego napoju to bardzo rentowna usługa. Średnie marże sięgają nawet kilkudziesięciu procent! Z nią rozszerzysz ofertę swojego sklepu o popularny napój, którego klienci potrzebują i oczekują. W ten sposób zwiększysz zarówno wartość przeciętnego koszyka zakupowego (i tym samym dochody firmy!), jak i konkurencyjność lokalu na miejscowym rynku. Poprzez piękny zapach świeżo zaparzonej kawy, docierający do gości już w momencie przekroczenia progu oraz elegancko wyglądające i funkcjonalne stoisko uatrakcyjnisz swój sklep w oczach klientów. Takie budowanie pozytywnego wizerunku przekłada się na większą liczbę odbiorców i ich mocniejsze przywiązanie do Twojego biznesu.
Chcesz, by Twoja firma się rozwijała i przynosiła coraz większe zyski? W takim razie rozwiązania takie jak „coffee to go” potraktuj jako „być albo nie być”. Oczekiwania i potrzeby konsumentów zmieniają się i są coraz większe. I tylko umiejętne odpowiadanie na nie tworzy szansę na umacnianie biznesu.
*artykuł zewnętrzny*