Niech kawa pracuje na korzyść Twojego sklepu – dzięki kącikowi „coffee to go”

Aktualności

Niech kawa pracuje na korzyść Twojego sklepu – dzięki kącikowi „coffee to go”

27 października 2022

Coraz więcej Polaków sięga po kawę „na mieście”. Wiele osób nie wyobraża sobie bez niej nie tylko pracy, ale też realizacji innych obowiązków – na przykład zakupów. To dobra wiadomość dla wszystkich właścicieli sklepów spożywczych, którzy chcą sprostać potrzebom współczesnych konsumentów i jednocześnie zwiększyć przychody firmy.

Podsumowanie:

  • Kawa towarzyszy coraz większej liczbie konsumentów. Nie tylko w domu i biurze, ale też w sklepie – w trakcie robienia zakupów. To stwarza niemałą szansę dla przedsiębiorców.
  • Chcąc serwować gotowy napój na wynos, nie trzeba decydować się na samodzielne aranżowanie przestrzeni. Firmy takie jak Tchibo Coffee Service oferują bowiem wynajem gotowego kącika kawowego – z wygodnym systemem rozliczania czynszowego.
  • „Coffee to go” to rozwiązanie przynoszące wiele korzyści dla małych, średnich i dużych sklepów. Mowa między innymi o zwiększeniu wartości przeciętnego koszyka zakupowego czy umocnieniu pozycji lokalu na miejscowym rynku.

Kącik „coffee to go” – co to takiego?

To nic innego jak stoisko z kawą. Składa się z nowoczesnego ekspresu oraz dodatków (kubków jednorazowych z podajnikiem i wieczkami, syropów smakowych ze stojakiem, mieszadełek, cukru w saszetkach) niezbędnych do samodzielnego przygotowania kawy na wynos. Przyjmuje postać kompaktowego, eleganckiego mebla, który z łatwością można umieścić w ciągu ekspozycyjnym lub ekspozycyjno-sprzedażowym.

Jako przedsiębiorcę zainteresuje Cię z pewnością to, że taki kącik możesz wynająć w gotowej formie – bez konieczności samodzielnej aranżacji i kupowania każdego z elementów. To koncept pozwalający na maksymalizację korzyści płynących ze sprzedaży kawy przy minimalnym wkładzie finansowym i czasowym. Kącik „coffee to go” (www.tchibo-coffeeservice.pl) zyskasz bowiem w ramach wynajmu, przeznaczając na to zaledwie 1m2 przestrzeni z dostępem do prądu i stosunkowo niewielką, miesięczną kwotę.

Co zyskasz dzięki stoisku „coffee to go”?

Przede wszystkim sprzedaż kawy jako gotowego napoju to bardzo rentowna usługa. Średnie marże sięgają nawet kilkudziesięciu procent! Z nią rozszerzysz ofertę swojego sklepu o popularny napój, którego klienci potrzebują i oczekują. W ten sposób zwiększysz zarówno wartość przeciętnego koszyka zakupowego (i tym samym dochody firmy!), jak i konkurencyjność lokalu na miejscowym rynku. Poprzez piękny zapach świeżo zaparzonej kawy, docierający do gości już w momencie przekroczenia progu oraz elegancko wyglądające i funkcjonalne stoisko uatrakcyjnisz swój sklep w oczach klientów. Takie budowanie pozytywnego wizerunku przekłada się na większą liczbę odbiorców i ich mocniejsze przywiązanie do Twojego biznesu.

Chcesz, by Twoja firma się rozwijała i przynosiła coraz większe zyski? W takim razie rozwiązania takie jak „coffee to go” potraktuj jako „być albo nie być”. Oczekiwania i potrzeby konsumentów zmieniają się i są coraz większe. I tylko umiejętne odpowiadanie na nie tworzy szansę na umacnianie biznesu.

*artykuł zewnętrzny*