314 placówek handlowych plus trzy centra logistyczne (w Motańcu koło Szczecina, w Domasławiu koło Wrocławia oraz w Kopytkowie koło Starogardu Gdańskiego) ma obecnie duński dyskonter na polskim rynku.
Sieć handlowa Netto zakończyła rok 2013 otwarciem 38 nowych sklepów. Dwa ostatnie – w Czerwionce-Leszczynach i w Łodzi zaprosiły klientów na zakupy 30 stycznia. Grudzień był w Netto bardzo gorący, bo tradycyjnie sieć w ostatnim miesiącu otwiera najwięcej nowych placówek. I tak od ostatniego tygodnia listopada, kiedy to oddano do użytku sklep w dolnośląskim Miliczu, żółto-czarni otwierali swoje placówki w: Kaliszu (10 grudnia), Mysłowicach (17 grudnia), Działdowie (18 grudnia), Poznaniu (19 grudnia), Warszawie i Kętrzynie (20 grudnia). Nowy sklep Netto w Warszawie przy ul. Wisełki jest pierwszą stołeczną placówką Netto. Z kolei sklep kętrzyński jest obecnie najbardziej wysuniętym na wschód spośród wszystkich Netto w naszym kraju. Ten stan rzeczy z pewnością szybko się zmieni, ponieważ wschód Polski to od października, kiedy to oddano do użytku centrum logistyczne w Kopytkowie koło Starogardu Gdańskiego, strategiczny kierunek ekspansji żółto-czarnych.
Wszystkie oddane w grudniu placówki Netto są standardowymi sklepami sieci – mają od 700 do 750 m kw. powierzchni handlowej, trzech poddzierżawców stoisk (mięsny, piekarnia, kiosk z prasą), do ich obsługi zatrudniono 12-osobowe załogi. W dni powszednie i soboty będą otwarte od 7 do 21 a w niedziele od 8 do 20.
W 2014 roku Netto planuje otwarcie kolejnych ok. 50 sklepów – dwa pierwsze obsłużą klientów już pod koniec stycznia, a będą to placówki w śląskich Świerklanach i w małopolskim Chrzanowie.