Netto z nowym logo zgodnym z koncepcją 3.0

Aktualności

Netto z nowym logo zgodnym z koncepcją 3.0

04 marca 2019

Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.

Koncept 3.0 to nowa strategia marki, która narodziła się w Danii. Zakłada ona wprowadzenie zmian, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. Pierwszy na rynku polskim sklep Netto w zupełnie nowej odsłonie został otwarty w styczniu w gdańskiej Galerii Madison. Nowe rozwiązania, jakie wówczas zaprezentowano, służą zwiększeniu komfortu zakupowego klientów, a składają się na nie m.in. duża powierzchnia sklepu, szerokie alejki, poszerzony asortyment, wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw, piec do wypieku pieczywa bezpośrednio w sklepie, naturalne materiały, z jakich wykonano wyposażenie, ściana „żywych kwiatów”, podkreślająca świeżość produktów, nowa kolorystyka i oszczędna komunikacja.

Nowe, uproszczone i unowocześnione logo odzwierciedla kierunek zmian, definiowanych przez cztery strategiczne filary, na których opiera się koncept 3.0:

• Skandynawski charakter – skandynawskie wartości i skandynawski design

• Korzyść – utrzymanie niskiej ceny, dbałość o najwyższą jakość, a także współpraca z lokalnymi społecznościami

• Śmiałość – wyrazista komunikacja, zdecydowany kierunek zmian

• Prostota – prosta i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta

– Nowe logo to kolejny krok składający się na ujednolicenie naszej komunikacji oraz realizację konceptu Netto 3.0 na polskim rynku – dodaje Janusz Stroka, CEO Netto Polska. – Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów, które zostały dostosowane do potrzeb i wygody klientów. Do końca tego roku powstanie ich aż 40.