Netto kontynuuje realizację planu konwersji sklepów przejętych po Tesco i przybliża się do celu, jakim jest otwarcie ponad 150 sklepów do końca roku. Sieć otworzyła w sierpniu łącznie 23 sklepy Netto 3.0 w różnych częściach Polski.
W ostatnim tygodniu Netto otworzyło sklepy w miejscowościach w woj. małopolskim, wielkopolskim, dolnośląskim, śląskim, warmińsko-mazurskim i łódzkim, umacniając swoją pozycję w tych częściach kraju. Mowa o nowych placówkach w Skawinie, Jaworze, Komornikach, Kętrzynie, Tychach, Brzegu Dolnym i Aleksandrowie Łódzkim. Tym samym zasięg sieci rośnie i staje się coraz bardziej równomierny.
Łącznie w ośmiu spośród sklepów otwartych w sierpniu – w tym w dwóch otwartych w ostatnim tygodniu: w Tychach i Aleksandrowie Łódzkim – można szybko zapłacić za swoje zakupy w kasach samoobsługowych. W ciągu najbliższego półrocza Netto zamierza wprowadzić takie usprawnienie łącznie w 50 swoich placówkach.
– Nowe placówki Netto mają wszelkie walory by stać się w swojej okolicy lubianym i często odwiedzanym sklepem, a my dołożymy wszelkich starań, by wszyscy odwiedzający wychodzili od nas zadowoleni i często wracali – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.
Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.
We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.