Netto uruchamia nowe kanały komunikacji

Detal/Hurt

Netto uruchamia nowe kanały komunikacji

09 kwietnia 2020

Netto uruchomiło infolinie dla pracowników oraz klientów. To działanie, które służy wsparciu pracowników oraz klientów w czasie niepokoju społecznego.

Netto w dobie niepokoju społecznego uruchomiło dwie infolinie przeznaczone dla pracowników oraz klientów. Osoby, które są zainteresowane funkcjonowaniem sklepów i chcą zapytać o zmiany wprowadzone w placówkach mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze. Na infolinii można dowiedzieć się także, jakie kroki sieć podejmuje, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników.

Osobny numer uruchomiono także dla personelu. Każdy pracownik znajdzie tu odpowiedź na pytania dotyczące obecnej sytuacji. Ponadto sieć podjęła decyzję, że pracownicy służby zdrowia oraz służb mundurowych mogą skorzystać z 10-proc. rabatu na zakupy. Rabat jest dostępny w godz. 20-24, akcja trwa do 10 kwietnia.

– Nieustannie monitorujemy sytuację, poszukujemy nowych, najlepszych rozwiązań, które wspomogą nas w minimalizowaniu zagrożenia czy też będą wsparciem dla naszego personelu i klientów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to naszym priorytetem, obok zapewnienia dostępności produktów codziennego użytku. Niezmiernie ważne w tym trudnym dla nas wszystkich okresie są też wyrozumiałość, dyscyplina oraz solidarność, dlatego prosimy również klientów o zaangażowanie i współpracę – dodaje.