Netto rozpoczyna proces rebrandingu sklepów Tesco

Netto rozpoczyna proces rebrandingu sklepów Tesco

17 marca 2021

Netto zawarło porozumienie z Tesco o zakupie polskiej części biznesu w czerwcu 2020 r. Od tego czasu oczekiwało na ostateczną zgodę UOKiK i sfinalizowanie transakcji. Proces zatwierdzania został zakończony i Netto może przejąć 301 sklepów i dwa centra dystrybucyjne objęte umową. – Dzięki przejęciu Tesco Polska podwajamy naszą działalność w Polsce i stajemy się znaczącym graczem na jednym z największych rynków w Europie – mówi Per Bank, CEO Salling Group.

– Z niecierpliwością oczekiwaliśmy na zatwierdzenie transakcji i rozpoczęcie tego historycznego w swej skali procesu transformacji przejętych sklepów w nowe, nowoczesne sklepy Netto 3.0, a także wdrożenia nowych kolegów z Tesco do ich obsługi. To zadanie chcemy zrealizować w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Teraz zaczyna się dla nas prawdziwa praca – mówi Janusz Stroka, Prezes Netto Polska.

– Teraz możemy rozpocząć planowany remodeling sześciu sklepów tygodniowo – dodaje Michael Løve, CEO Netto International.

W 2018 Netto wprowadziło zupełnie nową koncepcję sklepu, tzw. Netto 3.0, której celem była poprawa doświadczeń zakupowych klientów i sprawienie, aby zakupy w Netto były szybsze, łatwiejsze i przyjemniejsze. Klienci z entuzjazmem przyjęli ten koncept i nowy format został wdrożony już w ponad 160 sklepach Netto w Polsce. Wszystkie sklepy Tesco, które przejdą transformację, będą funkcjonowały zgodnie z konceptem Netto 3.0.

Wszędzie, gdzie to możliwe, personel nowych sklepów Netto będą stanowić pracownicy byłego Tesco. Wraz z przekształcaniem kolejnych przejętych placówek Tesco w format Netto 3.0 ich pracownicy przejdą program szkoleniowy, który ma ich przygotować do pracy zgodnie ze standardami obowiązującymi w ich nowym miejscu pracy.

– Jesteśmy gotowi na powitanie wielu nowych, świetnych pracowników z Tesco, którzy znają swoich klientów i potrafią obsługiwać ich na poziomie, który oferujemy także w Netto – podsumowuje Janusz Stroka.