Netto zostało partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior. Wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Netto będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.
– Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować – komentuje Katarzyna Werner, koordynator Działu Marketingu w Netto.
W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8 – 13 lat. Młodzi zapaleńcy będą szlifować swoje kulinarne talenty pod czujnym okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Ten ostatni w zapowiedzi dotyczącej programu przyznał, że dzieci mają ogromną pasję, a kiedy gotują, to są temu oddane stuprocentowo. Dodał również bardzo znaczące słowa: „MasterChef bójcie się, bo juniorzy nadchodzą”.
Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii.