Sieć handlowa Netto poszerza listę swoich sklepów, które zostały zaprojektowane zgodnie z założeniami nowego konceptu 3.0. Dzisiaj odbyło się oficjalne otwarcie nowych placówek w Szczecinie i Bytomiu, w których klienci mają okazję robić codzienne zakupy w nowoczesnym miejscu, kształtującym zupełnie nową jakość oferowaną przez dyskonty w Polsce.
Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, marka Netto oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka 39) oraz w Policach już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto w nowej odsłonie.
– Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok, dlatego cieszymy się, że już teraz na mapie pojawią się nowe placówki – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Prostota w najlepszym wydaniu jest jedną z najważniejszych cech naszego konceptu, dlatego chcemy pokazać klientom w Polsce, że zakupy w dyskoncie mogą być wygodne.
Koncept Netto 3.0 zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego: nastrojowa muzyka, poszerzona oferta i lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.