Nestlé w Polsce od 2014 r. zatrudniło prawie 950 młodych osób do 30. roku życia, a kolejne 351 przeszkoliło w ramach praktyk i staży. Zatem w pierwszym roku zaplanowanej na 3 lata inicjatywy Nestlé needs YOUth wykonano ponad 100% normy.
Nestlé kontynuuje działania. Firma przeprowadziła blisko 330 działań takich jak warsztaty i wykłady w całym kraju, a 10 firm w Polsce przystąpiło do „Sojuszu dla Młodych”, m.in. Raben, EY, Nielsen, AXA, DS. Smith i White&Case.
W całej Europie firma wraz ze swoimi partnerami biznesowymi przygotowała łącznie 50 000 ofert zatrudnienia i szkoleń dla młodych. W ciągu 2 najbliższych lat w skali kontynentu planowane jest podwojenie liczby ofert.
W 2015 roku kierownictwo Nestlé S.A. rozszerzyło inicjatywę Nestlé needs YOUth także na inne, pozaeuropejskie rynki, na których działa firma. Działania na rzecz wspierania młodych na rynku pracy są cały czas kontynuowane w Polsce i całej Europie.