Nestlé będzie sprzedawać produkty z logo Starbucks

Aktualności

Nestlé będzie sprzedawać produkty z logo Starbucks

28 sierpnia 2018

  • #Nestlé
  • #Starbucks

Nestlé i Starbucks ogłosiły zamknięcie transakcji przyznającej Nestlé prawa do sprzedaży paczkowanej kawy oraz herbaty z logo amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks.

Dzięki sojuszowi obie firmy będą ściśle współpracować nad istniejącą kawą paloną i mieloną Starbucks, oraz kawą instant i paczkowaną. Sojusz wykorzysta również doświadczenie i możliwości obu firm, w pracy nad innowacjami, mającymi na celu ulepszenie oferty produktów dla miłośników kawy na całym świecie.

– Ta współpraca pokazuje nasz plan rozwoju, dając firmie Nestlé niezrównaną pozycję w branży kawowej z pełnym zestawem innowacyjnych marek, jak Starbucks, Nescafé i Nespresso – mówi Mark Schneider, Nestlé CEO .

Umowa znacząco wzmacnia portfel kawy Nestlé na północnoamerykańskim rynku kawy. To także otwiera globalną ekspansję w branży spożywczej i gastronomicznej dla marki Starbucks, wykorzystując globalny zasięg Nestlé.

Umowa obejmuje pakowane przez Starbucks marki kawy i herbaty, takie jak Starbucks®, Seattle’s Best Coffee®, TeavanaTM / MC, Starbucks VIA® Instant, kawę Torrefazione Italia® i kapsułki K-Cup® marki Starbucks. Nie obejmuje produktów Ready-to-Drink i wszystkich produktów z kawiarni Starbucks®.