Marka Nescafé® Dolce Gusto® ogłasza start nowej, kampanii reklamowej: „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy z will.i.am. Motywem przewodnim kampanii jest film stworzony przez Diego Contreras’a i Salomona Lightelm’a, w którym gwiazda muzyki will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą Nescafé® Dolce Gusto®. W spocie reklamowym will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój „(Sittin’ On) The Dock of the Bay” Otis Redding, podczas gdy Nescafé® Dolce Gusto® przemienia klasyczną kawę w twórcze doświadczenie. Oprócz reklamy, widzowie będą mogli obejrzeć również 4 inspirujące filmy, w których will.i.am i Ola Persson, barista występują razem w serii wywiadów. Podczas rozmowy twórcy wyjaśniają, jak dzięki odrobinie kreatywności skomponować klasykę na nowo. Światowa premiera kampanii miała miejsce 30 sierpnia 2016 r. W Polsce spot reklamowy będzie miał swoją premierę na FB oraz w innych mediach społecznościowych dzisiaj. Będzie wspierany kampanią m.in. na YouTube i stronach internetowych.