8 października rozpoczęła się kampania FRoSTY „Naturalnie, jak u Ciebie”. Marka kontynuuje w niej swoją długofalową strategię, niezmiennie deklarując całkowitą otwartość przed konsumentami w kwestii składów produktów, natomiast głównym przekazem stał się domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.
– Jako FRoSTA, nieustannie działamy zgodnie z polityką 100% naturalnego smaku, nasze składy są przejrzyste i wolne od dodatków do żywności. W kampanii „Naturalnie, jak u Ciebie” chcemy przekazać, że domowego smaku nie trzeba szukać daleko, bo na rynku istnieją już dania, które są przygotowywane w zgodzie z naturą i przyprawione tak, jak lubimy – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Director Poland & CEE FRoSTA.
W najnowszych spotach, uwagę zwracają przede wszystkim smakowite, domowe potrawy, które stworzone są na bazie produktów FRoSTY: mrożonych dań gotowych oraz produktów rybnych.
Filmy emitowane będą w telewizji, Internecie, a także radiu. Ich minimalistyczna, nowoczesna forma świetnie wpisuje się w najnowsze trendy, a przy tym eksponuje apetyczne ujęcia produktów.
Użyta w kreacji grafika oraz kolorystyka będzie wykorzystywana w komunikacji w mediach społecznościowych, a także w reklamach online w aplikacjach oraz gazetkach.
oprac. P.Ł.