Natura stawia na marki własne

Aktualności

Natura stawia na marki własne

17 sierpnia 2016

Jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce Natura, realizuje przyjętą na początku roku strategię rozwoju marek własnych. Wprowadzanie kolejnych produktów sygnowane jest hasłem „tylko w Natura”.

Jest to znak rozpoznawczy nowych marek, o atrakcyjnym stosunku jakości do ceny, wyprodukowanych w całości w Polsce.

W lipcu br. w sprzedaży pojawiły się pierwsze produkty nowej marki Natura Care – trzy rodzaje kremów do pielęgnacji stóp z dodatkiem takich składników, jak ekstrakt z aloesu, masło Shea, czy oliwa z oliwek. Linia będzie poszerzana o produkty wzbogacone o naturalne olejki roślinne i składniki odżywcze.

Wkrótce do sprzedaży trafią kolejne nowości, w tym produkty odświeżonych marek: OraClinic – do higieny jamy ustnej i Intimelle – do higieny intymnej.  Wśród nich znajdą się m. in. szczoteczki do zębów, końcówki do szczoteczek elektrycznych, nić dentystyczna, czy linia podpasek, wkładek higienicznych i preparatów do higieny intymnej.