W dniach 17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyzy. To 3 dni spotkań, 200 konceptów franczyzowych i 7 tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką.
Swój pomysł na firmę prezentują tu przedstawiciele znanych marek z kraju i zagranicy, którzy aktywnie szukają przyszłych franczyzobiorców. Odwiedzający mają do wyboru licencje sieci franczyzowych z kilkunastu branż. Targi to okazja do bezpośrednich spotkań z przyszłymi partnerami biznesowymi i możliwość pogłębienia wiedzy o franczyzie podczas Forum Szkoleniowego.
Z roku na rok przybywa firm franczyzowych, które prezentują się na targach. Dla kandydatów na franczyzobiorców to jedyna możliwość spotkania tak wielu firm udzielających licencji w jednym miejscu.
– Wystawiamy się na tych targach od kilku lat i w perspektywie kilku kolejnych miesięcy zawsze przekłada się to na otwarcia nowych lokali. Zaletą tej imprezy jest również to, że przychodzą tu nieprzypadkowi ludzie, faktycznie zainteresowani kupnem licencji na biznes, więc rozmowy są bardzo konkretne – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, do której należą marki Biesiadowo, Western Chicken, Rybkodajnia, Western Tortilla, Cofeelofee i Mangatto.
Przez trzy dni przedsiębiorcy mają okazję przeprowadzić dziesiątki rozmów, na podstawie których zdecydują o wyborze najlepszego partnera do współpracy. Podczas indywidualnych rozmów na stoiskach kandydaci na franczyzobiorców dowiedzą się, co zapewniło sukces rynkowy oferowanego konceptu, jaka jest wymagana kwota inwestycji i na jaki rodzaj wsparcia może liczyć przedsiębiorca decydując się na współpracę z franczyzodawcą. Dzięki temu przyszli franczyzobiorcy mogą porównać konkurencyjne koncepty i wybrać najlepszy dla siebie pomysł na biznes.