Rozpoczęta właśnie akcja „Nakręć się” to największa w historii marki promocja konsumencka płatków Lubella Mlekołaki, w której producent przygotował ponad 2 mln atrakcyjnych nagród. Osoby kupujące promocyjne opakowanie produktu, mogą wewnątrz paczki odnaleźć specjalny kod, który należy zarejestrować na stronie www.mlekolaki.pl. Każdy kod daje możliwość bezpłatnego pobrania jednego z trzech piłkarskich ebooków. Do wyboru biografie największych gwiazd piłki nożnej i mundialu w Brazylii: Neymara, Messiego i Ronaldo. Dodatkowo codziennie spośród nadesłanych zgłoszeń losowani będą zwycięzcy, którzy otrzymają telefon Samsung Galaxy SIII lub kamerę GoPro Hero 3+ Silver Edition. W promocji „Nakręć się” biorą udział: czekoladowe Kulki i Muszelki, miodowe Kółka, cynamonowe Gwiazdki oraz Piegołaki – zbożowe płatki w kształcie ciasteczek o smaku czekoladowym. Promocji towarzyszy spot reklamowy emitowany w kinach, największych stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych, w serwisach VOD oraz YouTube. Dodatkowo w serwisie YouTube dostępna jest unikalna, interaktywna wersja spotu, gdzie widz może zdecydować, czy bohaterowi spotu uda się trik.