Najmniejszy sklep Żabki otwarty

Aktualności

Najmniejszy sklep Żabki otwarty

06 grudnia 2019

Żabka Polska otworzyła najmniejszy sklep w Polsce. To efekt elastyczności sieci w dostosowaniu formatu sklepu do lokalizacji o wysokim natężeniu ruchu oraz dodatkowych wymaganiach związanych z designem architektury budynku. Placówka o powierzchni blisko 16 mkw., zlokalizowana jest w tętniącym życiem poznańskim biurowcu Bałtyk, przy jednym z największych rond w Poznaniu.

– Wywodząc się z Poznania, cieszymy się, że możemy być częścią tej niezwykłej poznańskiej przestrzeni w Bałtyku, łączącej biznes i design, która już obecnie jest chętnie odwiedzana nie tylko przez mieszkańców miasta, ale i turystów. Jednocześnie koncept tego niewielkiego powierzchniowo sklepu potwierdza, że Żabka, pragnąc być jak najbliżej Polaków, może być obecna nawet w najmniejszych lokalizacjach, w naturalny sposób towarzysząc w ten sposób klientom, gdziekolwiek się spieszą w ciągu dnia – podkreśla Adam Manikowski Wiceprezes firmy Żabka Polska.

Oferta sklepu Żabka w Wieżowcu Bałtyk dedykowana jest przede wszystkim klientom w drodze do pracy czy z pracy do domu oraz tym, którzy „w biegu”, w trakcie przerwy w pracy, chcą sięgnąć po coś na szybko. W placówce znajduje się strefa Żabka Café z szerokim wyborem świeżo parzonych na miejscu kaw, w tym espresso, latte czy cappuccino, serwowanych w biodegradowalnych kubkach. Klienci mogą sięgnąć również po przekąski, ale i dania oraz produkty gotowe, odpowiadające ich misjom zakupowym, w tym przede wszystkim śniadaniu. Żabka na Bałtyku umożliwia ponadto skorzystanie z oferty usług dodatkowych, w tym nadania i odbioru paczek czy rejestracji startera telefonii komórkowej.

– Od 12 lat mieszkam i pracuję w Poznaniu. W stolicy Wielkopolski prowadzę już dwie inne placówki pod szyldem Żabka. Jednak sklep w Bałtyku to lokalizacja wyjątkowa – z uwagi na jej powierzchnię, jak i samą unikatowość obiektu, za co ten wieżowiec nagradzany jest w konkursach architektonicznych – zaznacza Izabela Tobolska, franczyzobiorczyni sklepu Żabka w Bałtyku.

Żabka rozwijając elementy cyfrowej rewolucji, wyposażyła sklep w system digital signage, cyfrowe nośniki zamieszczone w witrynie sklepu oraz w menu dla Żabki Café. Dostosowuje on komunikację marketingową do szeregu czynników zewnętrznych, jak pogoda czy lokalizacja.

Żabka na Bałtyku to kolejny sklep Żabki otworzony w nowoczesnym formacie. Sieć planuje zakończyć remodeling wszystkich placówek w Polsce w przyszłym roku.