W ubiegłym roku Mercedes-Benz dostarczył więcej aut niż kiedykolwiek w swojej historii – 1 461 680 sztuk, o 10,7% więcej niż w 2012 r. Mercedes-Benz zwiększył sprzedaż we wszystkich regionach świata. Na kluczowych rynkach, takich jak Niemcy, USA, Japonia i Australia, zdobył tytuł najpopularniejszej marki premium. W 2013 r. zarejestrowano w Polsce 6107 nowych Mercedesów, o 12,8% więcej niż w 2012 r. – Sprzedaż marki Mercedes-Benz wzrosła w 2013 r. o ponad 10%. Nasza strategia wzrostu działa, zwłaszcza w Europie oraz USA, gdzie zwiększyliśmy udziały w rynku. Dwucyfrowy wzrost odnotowany w Chinach pokazuje, że i tu jesteśmy na właściwej drodze – powiedział dr Dieter Zetsche, prezes Daimler AG i szef Mercedes-Benz Cars. W 2014 r. Mercedes-Benz spodziewa się dalszego wzrostu sprzedaży, a do 2020 r. planuje zaprezentować ponad 30 nowych modeli.