Najlepsze projekty na polskim rynku handlowym nagrodzone

Aktualności

Najlepsze projekty na polskim rynku handlowym nagrodzone

19 października 2016

Polska Rada Centrów Handlowych, w ramach 7. edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku w 2014/15 r. Według jury konkursowego najlepszymi sieciami handlowymi w Polsce zostały kawiarnie Costa Coffee i marka odzieżowa 4F. Tytuł najlepszego centrum handlowego otrzymały warszawskie Złote Tarasy. Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Podczas tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards, która odbyła się 13 października br. w warszawskim Teatrze i Klubie Capitol, w gronie ponad 400 przedstawicieli branży handlowej wyłonione zostały najlepsze projekty z dziedziny centrów i sieci handlowych. Do tegorocznego konkursu napłynęła rekordowa w historii konkursu liczba 80 aplikacji. Jury najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało Złotym Tarasom w Warszawie, natomiast Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu okazało się bezkonkurencyjne pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację. W kategorii sieci handlowych wyłoniono dwóch zwycięzców: markę odzieżową 4F oraz sieć kawiarni Costa Coffee. Jury przyznało także wyróżnienia specjalne dla krakowskiej galerii Bonarka City Center za działania marketingowe oraz dla centrum Magnolia Park, za wzorowe funkcjonowanie centrum. Specjalne wyróżnienie za wysoką jakość obsługi zbadaną przez specjalistów z firmy Dekra Certification, partnera badawczego, otrzymały sieci Play, Costa Coffe oraz Księgarnia Autorska. W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe postanowiło nagrodzić m.in. Centrum Handlowe Forum, Gliwice za doskonale przeprowadzoną kampanię CRS “Biblioforum – Biblioteka w Centrum Handlowym” oraz Dom Mody Klif w Warszawie za akcję wizerunkową „Jesień 2015”. Wydarzeniem roku była natomiast akcja w Focus Mall w Bydgoszczy „Gok Wan Stylizuje”, a najlepszą prosprzedażową kampanią – „Drzewo Korzyści”, która odbywała się w Centrum Janki (Warszawa), Korona (Kielce), 3 Stawy (Katowice), Rondo, (Bydgoszcz) i Pasaż Łódzki (Łódź). Jury przyznało także wyróżnienie specjalne dla krakowskiej galerii Bonarka City Center za udaną ewolucję kreatywną kampanii marketingowych. Organizatorem konkursu i Gali PRCH Retail Awards jest stowarzyszenie Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), partnerem badawczym konkursu jest firma Dekra Certification, zajmująca się między innymi profesjonalną oceną jakości obsługi klienta. PRCH od 2003 r. zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów handlowych: zarządców, inwestorów, deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu i inne firmy działające na rzecz tego sektora. Obecnie do PRCH należy ponad 240 firm – członków wspierających.