Nowość od Krakusków – ciastka Galicyjski Młyn, opanowują już sklepowe półki. Od wczoraj rozsiewają się również w internecie, po to by zebrać wysokie plony!
Powołano do życia Zbożydara – brand hero, który wciela się w rolę hipnotyzera i poszukuje biorców siły.
Na cele kampanii przygotowano wizerunkowy spot, w którym Zbożydar obdarowuje nas swą siłą, jak również kampanie bannerową w popularnych portalach oraz serwisach kobiecych i lifestylowych.
Informacje o produkcie można znaleźć na stronie internetowej www.galicyjskimlnyn.pl.
Na stronie oprócz informacji produktowych, można dowiedzieć się, jakim jest się typem biorcy siły i podzielić się tą informacją ze swoimi znajomymi na Facebook’u.
Od 04 sierpnia br. reklamę będzie można zobaczyć m.in. www.pudelek.pl, wp.pl czy interia.pl. Spoty będą emitowane na youtube.pl oraz wp.pl
Kampania potrwa 4 tygodnie do 27 sierpnia.
Swoim zasięgiem dotrze do 6 mln kobiet.