Na wszystkie Twoje nasTroje: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki

Kampanie

Na wszystkie Twoje nasTroje: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki

To nowe hasło kampanii Wawelu, która wystartowała od 1 lutego br. Bohaterami ogólnopolskiej akcji są kultowe czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, które niezależnie od okazji i nastroju są zawsze pod ręką. To doskonały pomysł na słodką przekąskę. Kampania obejmie billboardy w największych miastach oraz najpopularniejsze stacje TV.

Popularność kultowych czekoladek nadziewanych z Wawelu ciągle rośnie. Mimo upływu lat i długiej obecności na rynku wyroby te nadal są chętnie wybierane przez miłośników słodyczy. Zawsze blisko konsumentów i zawsze pod ręką – niezależnie od humoru, czy nastroju. Są nie tylko ogromnym sukcesem sprzedażowym, ale przede wszystkim potwierdzeniem jakości i doskonałego smaku produktów Wawelu. – Przypominamy konsumentom, że mimo upływu lat kolejne pokolenia wybierają niezmieniony od ponad pół wieku smak. Kupujący lubią tradycję i jakość, przywiązują się do marki i często się nią dzielą, polecają znajomym, wybierają na prezent. To ważne, że Wawel jest blisko naszych konsumentów, o czym informuje spot aktorski. – mówi Anna Rieger, Dyrektor Marketingu firmy Wawel SA.

Celem działań jest podkreślenie niezmiennej od lat wysokiej jakości produktów i ich składników oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki i jej producenta. Malaga to hiszpański temperament
i dynamizm. Kasztanki skuszą tych skłonnych do melancholii i romantyzmu, niczym Paryż o zachodzie słońca. Tiki Taki to klimat rajskiej praży, na której każdy chętnie odpocznie. Różne, a jednak tak samo pyszne. Dostępne w każdej chwili, na każdą okoliczność.