PreVital to wysokiej jakości, doskonale zbilansowana karma dla kotów, bogata w witaminy i substancje mineralne, pokrywająca dzienne zapotrzebowanie energetyczne. Nasze soczyste, mięsne fileciki zawierają aż 82% mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego. Marka Prevital oferuje szerokie portfolio karm suchych i mokrych w postaci puszek i saszetek oraz jako jedyni na rynku przygotowaliśmy pełen asortyment karm dla kotów sterylizowanych.
Chcąc zwiększyć zainteresowanie i umocnić wizerunek naszej marki wśród właścicieli kotów, postanowiliśmy, tak jak w ubiegłym roku, przeprowadzić kampanię reklamową w wiodących ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m. in. TVP, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych. Celem kampanii jest dotarcie do naszej grupy docelowej, czyli do kobiet w wieku powyżej 30 lat posiadających kota. Reklama jest emitowana w najlepszym czasie antenowym przy programach takich jak prognoza pogody, wiadomości, filmy oraz seriale. Nasz spot PreVital rozpoczyna się niecierpliwym miauknięciem głodnego kota wołającego o posiłek, a następnie prezentuje słodkiego brytyjskiego kocura zajadającego karmę PreVital z wielkim apetytem. Po posiłku nasz bohater oblizuje się ze smakiem i mruczy z zadowolenia.
Kampania startuje 2 września i będzie trwała do połowy października. To doskonała okazja – wykorzystaj nasze wsparcie do zwiększenia swojej sprzedaży. Zeszłoroczna kampania wygenerowała aż 222% wzrostu sprzedaży saszetek PreVital, tym samym ustanawiając rekord wśród 10 największych marek karm dla kotów w Polsce. Zachęcamy do zatowarowania i zapraszamy przed telewizory!