Moreso wprowadza na rynek nową zaskakującą czekoladową przekąskę. Do portfolio marki dołączyły polskie pestki dyni w belgijskiej czekoladzie – Quick Choco.
Nowość od Moreso to odpowiedź na rosnące potrzeby rynku FMCG, który zdominowany został przez aktualne prozdrowotne trendy. Quick Choco dzięki połączeniu pestek dyni i czekolady może być idealną alternatywą dla tradycyjnych słodyczy np. czekolad z nadzieniem, cukierków lub pralin.
Jak pokazują badania blisko 70% polskich konsumentów zwraca uwagę na pochodzenie produktu. Nie bez znaczenia jest więc fakt, że do stworzenia Quick Choco użyto polskich pestek dyni, które idealnie komponują się z belgijską czekoladą uważaną za jedną z najlepszych na świecie.
Quick Choco dostępne są w dwóch wersjach smakowych – w czekoladzie mlecznej oraz ciemnej z dodatkiem soli himalajskiej. Atutem produktu jest wyjątkowa chrupkość, którą uzyskano dzięki delikatnemu uprażeniu pestek w gorącym powietrzu.
Wyróżnikiem nowej czekoladowej przekąski jest także opakowanie, które nie tylko zwraca uwagę konsumentów ale również dzięki optymalnej gramaturze 70g idealnie wpisuje się w trend convenience i „on-the-go”.