Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że zasługuje na wszystko, o czym marzy. Dlatego Monster Munch włącza się w ważną społeczną inicjatywę. Marka kontynuuje swoją kampanię wspierającą Akademię Przyszłości, zachęcając do zaangażowania w wolontariat, dzięki któremu dzieci zyskują pewność siebie i wiarę w swoje możliwości. Po wiosennych działaniach skierowanych do studentów, teraz Monster Munch promuje rekrutację online, aby zebrać jak największą ekipę Dobrych Duchów.
Czas to najcenniejszy prezent
Według badania SW Research[1] wykonanego na zlecenie Lorenz, właściciela marki Monster Munch, głównym powodem, dla których poszukujemy przyjaciół, jest… potrzeba rozmowy. Najwięcej respondentów (44 %) zadeklarowało, że możliwość „wygadania się” bliskim spoza rodziny, to najcenniejszy element takich relacji. Co trzecia osoba marzy też o kimś, z kim można po prostu spędzać wolny czas. To właśnie te najprostsze interakcje – po prostu bycie ze sobą i rozmawianie – są dla nas najcenniejsze. Nie brakuje jednak też takich, którzy czerpią z przyjaźni jeszcze więcej: 16 % respondentów przyznało, że chcą mieć kogoś, kto motywuje ich do działania, a 13 % – kogoś, kto ich inspiruje.
Takiego wsparcia jeszcze mocniej potrzebuje młodzież w wieku szkolnym. Szczególnie ci uczniowie, którzy borykają się z brakiem wiary w siebie. Akademia Przyszłości to program społeczny, który pomaga im ją zbudować – dzięki wolontariuszom, którzy ofarują swój czas i wiarę w to, że każdy ma w sobie siłę, by rozwinąć skrzydła.
Monster Munch wspiera Akademię Przyszłości
W tym roku Retrobus Monster Munch wyruszył w Polskę, by znaleźć Dobrych Duchów – kandydatów na wolontariuszy Akademii Przyszłości, którzy gotowi są stać się prawdziwym dopingiem dla podopiecznych programu. Trasa objęła m.in. Warszawę, Kraków, Poznań, Lublin i Olsztyn. Obecni wolontariusze Akademii Przyszłości zaangażowani w akcję pojawiali się na najważniejszych imprezach studenckich, by opowiedzieć młodym ludziom o zasadach programu i zachęcać ich do zostania jego częścią.
Ale uśmiechnięte duszki Monster Munch nie kończą tu swojej misji – przez cały lipiec marka wspiera rekrutację do programu także online, bo wierzy, że każda minuta poświęcona młodemu podopiecznemu ma znaczenie. W kampanię prowadzoną w mediach społecznościowych zaangażowali się Adrianna Krysian-Foremny, Martyna Pysia, Agnieszka Ratajczak, Zoja Skubis i Jan Witczak.
Kim jest Dobry Duch?
Akademia Przyszłości to ogólnopolski program społeczny organizowany przez Stowarzyszenie WIOSNA, odpowiedzialny również za jeden z największych i najskuteczniejszych programów dobroczynnych w Polsce – Szlachetną Paczkę. Wolontariusze Akademii Przyszłości poprzez regularny kontakt z podopiecznymi wspierają budowanie pewności siebie u dzieci, które zmagają się z brakiem wiary w swoje możliwości. Inspirują je, motywują, pomagają rozbudzać marzenia i dążyć do ich realizacji. Podczas cotygodniowych spotkań poświęcają swój czas i uwagę, by stworzyć relację opartą na zaufaniu, rozmowie i wsparciu. Pokazują dzieciom, jak odnaleźć w sobie ogromny potencjał i setki powodów do dumy.
– Wierzymy, że wśród fanów Monster Munch znajdziemy wielu empatycznych i zaangażowanych ludzi, którzy zechcą podarować swój czas i entuzjazm, stając się Dobrymi Duszkami dla swoich podopiecznych. Nasze chrupki poprzez swój oryginalny kształt i smak kojarzą się z szerokim, radosnym uśmiechem, lekkością i pogodą ducha. Chcemy przenosić tę pozytywną energię również na inne obszary, dlatego zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w rekrutacji do Akademii Przyszłości – komentuje Sylwia Liske, Brand Manager marki Monster Munch.
Rekrutacja trwa
Wolontariat w Akademii Przyszłości opiera się na małych krokach – wystarczy godzina w tygodniu, by w czyimś życiu zaszła wielka zmiana. Rekrutacja właśnie trwa, a Monster Munch z dumą ją wspiera. Szczegóły dostępne są na stronie akademiaprzyszlosci.org.pl.
[1] Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Lorenz, przeprowadzone w terminie 17-24.06.2025 r. metodą CAWI na reprezentatywnej grupie 1017 dorosłych Polaków.