Mondelēz International najlepszym partnerem handlowym w Polsce

Producenci

Mondelēz International najlepszym partnerem handlowym w Polsce

Polski oddział Mondelēz International został doceniony przez klientów detalicznych w Polsce i uzyskał najwyższą ocenę w badaniu satysfakcji przeprowadzonym przez firmę badawczą Advantage Group International w 2019 r. W ankiecie Advantage Supplier – Core Set Report 2019 r.* wzięli udział przedstawiciele 15-tu liczących się na rynku sieci handlowych.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że Mondelez Polska został wybrany najlepszym partnerem handlowym w Polsce. Bardzo dziękujemy naszym klientom za to szczególne wyróżnienie, które potwierdza nasze zaangażowanie w budowanie kategorii słodyczy oraz partnerskie podejście do prowadzenia biznesu w obliczu wielu wyzwań rynkowych. Jest to również dowód zaangażowania, profesjonalizmu i jakości pracy naszych koleżanek i kolegów z działu sprzedaży, marketingu i wszystkich funkcji wspierających, które przyczyniły się do tego sukcesu. Za to im ogromnie dziękuję – mówi Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.

*Program Advantage jest badaniem przeprowadzanym co roku, w 45 krajach na całym świecie wśród grupy klientów detalicznych m.in.: Auchan, Tesco, Intermarché, Żabka, Carrefour, Rossman, Metro Group, Drogerie Natura, Grupa Eurocash, Stokrotka, Super-Pharm, Drogeria Hebe, Kaufland, Biedronka, TransGourmet, Walmart, Sainsbury’s, Target.