Mondelēz International: Gobalny raport społecznej odpowiedzialności za 2014 r.

Aktualności

Mondelēz International: Gobalny raport społecznej odpowiedzialności za 2014 r.

Mondelēz International ogłosił roczny raport społecznej odpowiedzialności biznesu „Well-being 2014”. Strategia światowego lidera w produkcji przekąsek skupia się na 4 obszarach: odpowiedzialnego pozyskiwania surowców, promowania lepszych wyborów żywieniowych i sięgania po przekąski w racjonalny sposób, bezpieczeństwa pracowników i produktów oraz współpracy ze społecznościami lokalnymi. W ramach realizacji wieloletniej strategii w 2014 r. osiągnięto szczególne sukcesy. Firma z rocznym wyprzedzeniem zrealizowała swoje zobowiązania dotyczące redukcji wpływu na środowisko naturalne – w tym zmniejszenia wagi opakowań, emisji gazów cieplarnianych i produkcji odpadów. Duży nacisk położono również na edukację konsumentów w zakresie lepszych wyborów żywieniowych i kontrolowanego spożycia przekąsek – m.in. poszerzono wybór w zakresie wielkości porcji, a udział zbóż pełnoziarnistych w produkcji wzrósł o 23%. Zaangażowanie organizacji społecznych, dostawców i pracowników we wspólne działania po raz kolejny pozwoliło na osiągnięcie pozytywnych wyników, w skali zarówno lokalnej, jak i globalnej. Innowacyjne, autorskie rozwiązania wprowadzono również w Polsce.