PSH Lewiatan rozwija wprowadzoną w ubiegłym roku usługę „Moja Paczka” w Lewiatanie, której operatorem logistycznym jest DHL Parcel. Klienci sieci mogą nadawać i odbierać przesyłki kurierskie w wybranych sklepach zlokalizowanych na terenie całej Polski. Wkrótce usługa zostanie poszerzona o oferty kolejnych operatorów kurierskich.
– Po kilku miesiącach pilotażu podjęliśmy decyzję o kontynuacji i rozwoju projektu. Nasi klienci doceniają możliwość skorzystania z usług kurierskich podczas codziennych zakupów. To rozwiązanie komfortowe i oszczędzające czas. Już nie trzeba czekać na kuriera w domu, bo paczkę nadadzą lub odbiorą przy okazji zakupów w naszym sklepie. Ta usługa nie tylko doskonale wpisuje się w oczekiwania klientów, ale i realizuje strategię sieci Lewiatan, by być bliżej klientów i elastycznie reagować na ich potrzeby – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu PSH Lewiatan Holding S.A.
Partnerem technologicznym projektu jest firma Pointpack, integrator budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.
Już blisko 200 sklepów PSH Lewiatan jest włączonych w sieć Punktów Obsługi Paczek DHL.