Młodzieżowe Słowo Roku 2024 wybrane. Przełamywanie językowych schematów wspiera Doritos

Producenci

Młodzieżowe Słowo Roku 2024 wybrane. Przełamywanie językowych schematów wspiera Doritos

Znamy laureata dziewiątej edycji plebiscytu PWN Młodzieżowe Słowo Roku 2024. Zostało nim słowo: „sigma”. W tym roku Mecenasem Plebiscytu była marka Doritos.

Doritos to brand znany z odważnych kampanii. Wspólne odkrywanie językowych trendów to dla marki możliwość, aby jeszcze bardziej zbliżyć się do odbiorców z młodego pokolenia i lepiej ich zrozumieć.

–  „Przełam schemat” – to przesłanie, które znajduje swoje odzwierciedlenie w naszej najnowszej kampanii. Chcemy podkreślić, jak ważne są inicjatywy, które pozwalają na wyrażanie siebie i eksplorowanie nowych obszarów komunikacji. Plebiscyt Młodzieżowe Słowo Roku jest zwieńczeniem działań młodych ludzi, by przełamywać schematy – w tym przypadku językowe. To dla nas przestrzeń, by celebrować kreatywność, która wykracza poza ramy i odważnie definiuje język przyszłości – mówi Monika Kruk, brand managerka Doritos.

Podczas gali Plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku, która miała miejsce 10 grudnia w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, poznaliśmy tegorocznego zwycięzcę. Słowem roku 2024 została „sigma”.

Wspierając młodzież i ich językowe poszukiwania, Doritos po raz kolejny udowadnia, że odwaga w wyrażaniu siebie i przekraczanie granic to wartości, które budują mosty między pokoleniami. Marka wierzy, że odwaga i kreatywność to klucz do przełamywania barier – w języku, kulturze i codziennym życiu.

źródło: PepsiCo Polska
oprac.: red.