Młodzi konsumenci szczególnie podatni na promocje

Aktualności

Młodzi konsumenci szczególnie podatni na promocje

10 lutego 2017

Promocje cenowe są pozytywnie przyjmowane przez wszystkie grupy wiekowe – potwierdzają badania przeprowadzone przez Instytut GFK. Szczególnie dużą popularnością cieszą się wśród klientów w wieku 18-25 lat. Pośród respondentów w tej grupie 47% osób uważa, że informacje o promocji wpływają na ich decyzje dotyczące zakupów. Tak samo odpowiedziało 38% ankietowanych w wieku 51-69 lat. Na wybór produktów ma wpływ również jego dostępność w postaci próbek czy wersji demonstracyjnej. Wśród młodszych badanych wpływa to na 45% ankietowanych, w przypadku starszej grupy wiekowej decyduje o wyborach 32% pytanych. Badanie przeprowadzono na próbie 20 tys. konsumentów w wieku 18+ z 20. krajów. Zawiera odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów online na tle kanałów tradycyjnych, procesu wyboru produktu/usługi, płatności mobilnych oraz liderów opinii i innowacji. Jego autorem jest instytut GFK.

zdjęcie: pixabay.com.pl