Do grona marek, które zaufały agencji 38 Content Communication dołączyła Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie – największy producent mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce. W ramach nawiązanej współpracy, agencja będzie odpowiedzialna za komunikację produktową, komunikację korporacyjną, media relations, a także działania CSR i doradztwo komunikacyjne.
Strategię komunikacji po stronie Mlekpol realizują Małgorzata Cebelińska Dyrektor Handlu i Dorota Grabowska Marketing Manager. Za działania strategiczne 38 Content Communication odpowiadają Katarzyna Życińska (CEO) oraz Martyna Solińska (Corporate PR & Strategy Director), a działaniami korporacyjnymi zajmują się Justyna Giers (PR Manager), Marcin Ścigała (Senior Consultant) oraz Nikodem Chudzik (Consultant).
PR produktowy tworzą dwa zespoły – pierwszy z nich prowadzony przez Agnieszkę Cieślarek (PR Manager) ze wsparciem Alicji Kosmalskiej (Senior Consultant), oraz drugi team, którego liderem będzie Aleksandra Trzcińska (PR Manager) ze wsparciem Moniki Majewskiej (PR Consultant).
Do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol należą takie marki jak: Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz, Białe, Mleko Zambrowskie, MiLate, Happy Barn, Milcasa. Od lat jeden z niekwestionowanych liderów rodzimego mleczarstwa oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce SM Mlekpol przekroczyła granicę 1,93 mld litrów skupionego mleka rocznie – to ponad 5 milionów litrów mleka dziennie, od 9000 producentów, członków Spółdzielni. Produkty Mlekpolu powstają w 13 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych.